tisdag 24 augusti 2010

Grym låt



Grymt bra låt, numera min favoritlåt.

Soc. mötet idag började i ångest, fortsatte i ångest, övergick i tårar... slutet blev lugnare och ett bra beslut fattades. Jag är nöjd över beslutet och hur det blev. I och med det, bara för att jag har varit så duktig idag så ska jag belöna mig med lite rosé och någon cider. Det ska bli gott. Jag struntar i att det bara är tisdag idag. Det enda jag väntar nu på är kvällen, så att jag kan få min belöning. Känns inte riktigt rätt att börja belöna mig själv just nu vid denna tidpunkt. Men vafan... vad spelar det för roll. Haha! Sedan blir det Sundborn i helgen, det ska bli skönt. Ska bli fint att träffa Arto, saknar honom som f*n. Bus, bus och bus kommer det att bli, wonderful. Nu ska jag röka en cigarett.

Inga kommentarer: