måndag 23 augusti 2010

Fixad

Nyduschad.
Sminkad.
Plattat håret.
Fixat håret.
Haft nagelvård.
Setat på min underbara balkong i solen, värmen.
Jag älskar värme.
Lyssnar på skön musik.
Saknar min älskling.

I morgon klockan 11.00 är det Soc. möte och jag vill inte gå på det. Är så jävla nervös! Har ingen som helst lust att gå dit, har hellre lust med att ligga kvar i sängen och strunta i det totalt. Det är ändå inget viktigt, eller jo det är viktigt men jag struntar i om det är viktigt. Vill inte gå, vet att det kommer att bli jobbigt ändå. De andra som ska vara med klarar sig nog, de kan ju sitta och prata om vad de har gjort under sina semestertider i sommar. Varför inte liksom... de klarar sig utan mig. Absolut, det tror jag på! Älskling är och jobbar hela veckan vilket betyder att jag inte kommer att kunna träffa honom. Tur är det i alla fall att han är ledig hela veckan efter och då ska vi ha mys hela den veckan. Det ser jag fram emot. Nu ska jag röka en cigarett.

Inga kommentarer: