fredag 6 augusti 2010

Jag har världens bästa pojkvän

I morse fick jag världens bästa uppvaknande.
Vaknade med att min älskling gav mig massa pussar. Ligger kvar i sängen och försöker att öppna mina ögon, inte stressa. Kaffet har min älskling satt på. Går och häller upp kaffet i en kopp, häller i lite socker och mjölk. Går ut på den soliga balkongen, vad ligger där på mitt utebord... jo ett paket! Försenad födelsedagspresent. O.C. säsong 4 med svensk text! Som jag har tjatat om... min älskling är BÄST! (ingen jag känner har O.C. säsong 4 med svensk text, och jag fattar inte engelska)

Jag har världens bästa pojkvän <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

sv; ja men jag tkr alla bloggsidor är så komplicerade så orkar inte byta haha, Men du, jag visste inte att du hade en pojkvän ;) grattis haha,

Bella Bo sa...

Åh! Gissa vem som varit vid OC-huset då? hihihi :D

Sanna sa...

Jag kunde nästan tänka mig att du har varit i OC-huset... JAG ÄR AVENSJUK. Var huset stort? <3