måndag 9 augusti 2010

3 Doors Down

Sitter här i min lägenhet, i min ensamhet. Lyssnar på 3 Doors Down och försöker drömma mig bort från verkligheten. Min älskling jobbar natt, därav min ensamhet. Tur att han kommer till mig då han slutat och kryper ner hos mig. I morgon drar jag ner till falu-centrum och spenderar natten i min älsklings lägenhet. Onsdag består av ett möte (mötes-tiden börjar komma tillbaka) och mys-fika på stan med min älskade syster Annie. Nu ska jag titta på O.C. tills jag inte orkar hålla mina ögon öppna. Tack för mig...

2 kommentarer:

Bella Bo sa...

Älskling! Jag har känt mig som en så himla dålig kompis denhär sommaren. Det har varit så mycket. Får sjukt mycket ångest när jag tänker på vad vi lovade varandra i våras. Allt detdär med dricka vin på balkongen och bara chilla... och så flyttar jag. jag måste gottgöra dig älskling! Vi hörs älskade <3

Sanna sa...

Det är lugnt gumman <3 Det kommer väl en ny mysig sommar då vi kan sitta på balkongen i solen och dricka vin. Vi kan ju även sitta och dricka vin i min lägenhet, massa tända ljus och mysa i varandras sällskap i vinter. Vad säger du om den idén? :) Det där med att du har flyttat... det suuuger! :/ Pussis <3