onsdag 9 maj 2012

En massa babbel

Nu har det gått en tid sedan jag skrev något sist. Det har varit fullt upp hela tiden och jag har knappt suttit vid datorn. Så kan det vara ibland.

Igår: Vi hade prov igår i delkursen skriva. Vi skrev en uppsats på mellan 250-300 ord. Dock blev det ca 400 ord för mig, jag hoppas att det inte gör någonting. Sen fick vi sluta 40 minuter tidigare. Så jag drog och hälsade på en vän, sen var det dags för möte 13.00. Efter mitt möte gick jag och hälsade på mamma och Annie. Stannade där ett tag, sen brummade jag hem och hämtade min älskling för att vi skulle dra till Ica Maxi och handla. Sen hem igen och laga mat. På kvällen fick jag ett ryck att städa/rensa i badrummet, vilket jag gjorde. Det blev riktigt bra resultat.

Idag: Vi var lediga från skolan idag på grund av att vår lärare var tvungen att ha en annan lektion.
Jag vaknade runt 10, drack kaffe tillsammans med min älskling. Sen satte vi igång att städa i köket. Kylen och två stycken skåp. Sen har jag dammsugit lite här och var. Torkat saker och ting. Men nu är vi klara. Vi har fixat och donat ända sedan klockan 11 fram till nu och nu är klockan 14.30. Vi är duktiga! Nu ska jag plugga, jag återkommer!

Inga kommentarer: