söndag 13 maj 2012

Två år



Igår: kväll firade vi lite i förskott. Vi åt indiskt och drack vin som vi köpte på hemresan från Gran Canaria. Vi hade det väldigt mysigt och trevligt.

Idag: som du säkert vet så firar jag och min älskling att vi har varit tillsammans i två år. Vi har haft en grym dag tillsammans! Vi vaknade till kanonfint väder, vi satt ute och drack kaffe, solade och pratade. Umgicks. Sen drog vi ut på en cabb tur. Vi körde Bersgården till Falun där vi stannade hos två fina personer. Vi blev bjudna på fika i solen. Det var kanon mysigt tyckte både min älskling och jag. Sen satte vi kurs hem till min älsklings bror, där vi stannade en liten stund. Sen vidare mot Willys och köpte chips, dipp och läsk. Vi myste ner oss i soffan och tittade på Pirates of the Caribbean: I Främmande Farvatten på blu-ray. Den var riktigt bra tyckte jag och säkert extra bra i blu-ray. Nu ska jag avrunda detta inlägg för denna dag... några sista ord för denna dag bara:

JAG ÄLSKAR MIN ÄLSKLING!

Inga kommentarer: