måndag 28 maj 2012

En massa nya inköp


I fredags köpte jag ett par nya skor! Oh så mycket jag tycker om dem!




Idag köpte jag detta linne med öppen rygg. I love



Denna överdel köpte jag också! Men jag vill ha bikinin i rosa!


Sen för ett tag sedan körde jag denna skönhet och jag var uppe i ett X antal km/h på en kort sträcka! Oh så roligt det var!


Även Isa är en skönhet!



Innan jag brummade mot Sundborn så svängde jag in på Ica Maxi och köpte en ute pläd. Zeebra!

Som sagt, nu är jag i Sundborn, jag kom hit idag på eftermiddagen. Innan var jag och shoppade loss på Gina Tricot med min kära syster Annie! Det var mycket roligt! Sen drog jag mot Ica Maxi och sedan vidare mot Sundborn. På kvällen var jag och Birgitta och hälsade på en fin person, sen när vi kom hem fick jag köra cadillacen. Oh så skojigt det var!

I morgon kommer det att bli en lugn dag. Jag tänker inviga min nya vita fina bikiniöverdel och min zebra-ute-pläd. Det är vad jag tänker göra i morgon! Och det enda! God natt!

Inga kommentarer: