tisdag 15 maj 2012

Ord om dagen

Idag har det varit en lugn dag men ändå inte. Jag kom till skolan vid 8.30, sen slutade lektionen 10.00. Vi fick med andra ord sluta 1 timme och 40 minuter tidigare. Så jag brummade hemåt och umgicks med min älskling tills det var dags för mig att dra iväg på nästa grej, möte klockan 13.00. Efter mitt möte drog jag till Norslund och städade lägenheten. Sen drog jag hem till Gabriella och satt och pratade och åt glass o drack kaffe. Sen blev klockan 17.30 och jag drog vidare hem till Annie och mamma. Men nu är jag hemma igen och klockan är 20.40. En lång men ändå lugn dag. En helt ok dag faktiskt.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... jag har läst det som vi fick i uppgift tills i morgon att göra (läsa två A4 sidor). Snabbt och enkelt. I morgon ska vi diskutera det som jag har läst.

Jag återkommer mer i morgon. God natt allesammans!

Inga kommentarer: