onsdag 18 juli 2012

Det var en dag igår, och det är en dag idag

Igår drog vi till Falu-centrum och åt lunch på China Thai. Gissa om det var mysigt och väldigt gott! Sen traskade vi omkring på stan och kikade lite. Klockan 14.30 började Annie och hennes vänner spela ute på gatan:


... som vi tittade på en stund. De var duktiga tyckte vi! Sen drog vi till Norslund och fixade i mitt förråd, och vi fick med lite grejer också. Mycket roligt.

På kvällen gjorde vi världens godaste tacopaj! Oh så god den blev!


I morse drack vi En kopp kaffe. Jag drack ur denna mycket fina kopp. Hittills idag har jag fixade med CD-skivor som vi hämtade igår. Jag har lyssnat igenom en del musik för att se vad jag har för skit låtar. Fast, jag hittade även en del bra musik också. Grymt kul! Resten av dagen då... jag måste i alla fall ut och ! ... vilket jag tänker göra idag! Punkt slut.

Inga kommentarer: