söndag 29 juli 2012

Men jag fixar detta


För en liten stund sedan åkte min älskling. Han ska med sin bror och pappa till fjällen i 1 vecka. Jag kommer verkligen att sakna och längta efter honom! Men jag hoppas att han/de kommer att ha det bra.
Jag ska ta det lugnt och försöka att ha det så bra som möjligt under tiden min älskling är borta. Jag tänker ta hand om mig själv... Men det kommer att kännas grymt tomt här hemma utan honom. Vi kom på igår att detta är första gången jag är ensam utan honom såhär under den tiden som vi har bott här. Men jag fixar detta!

Nu ska jag försöka hitta/komma på någon grym serie som jag kan börja titta på. Om du har något förslag på någon serie som är bra så får du hemskt gärna tipsa genom en kommentar. Jag hoppas att du får en kanon dag idag, du som läser detta.

Inga kommentarer: