söndag 29 juli 2012

Festen slutade 03


Häromdagen hade vi dessa vackra vyer då vi drack vårt morgon kaffe


I fredags kom detta as grymma skal till min telefon.
Det ägs numera av mig


Och i fredags såg jag ut på detta vis

På fredag eftermiddag var jag iväg på mitt möte. Det var grymt! Det känns bra att det är igång igen, som sagt. På kvällen fick vi gäster och vi åt en tre-rätters middag. Sushi till förätt, kött, sötpotatisgratäng och grillad paprika med smält ädelost till huvudrätt, vit chokladmousse och mosade hallon till efterrätt. Alla älskade maten! När vi hade ätit klart tittade våra underbara grannar förbi. Klockan gick... festen slutade 03. Det vart verkligen en lyckad kväll/fest.

Igår var jag något seg kan jag tala om. Vi såg de sista avsnitten av True Blood. Det känns lite sorgligt att det var de sista avsnitten av säsong 4. Jag hoppas på att säsong 5 kommer snart. Men såklart får jag väl lov att vänta ganska länge på det, tyvärr.

Inga kommentarer: