lördag 11 augusti 2012

2 paraflax

Igår eftermiddag var det en jävla skit dag måste jag erkänna. Men idag är det bättre. Jag behövde nog sova och vila tror jag. För tillfället gör jag inget speciellt. Min älskling är borta, han cyklar cykelVasan (Sälen-Mora) och kommer hem runt 18-19 tiden. Då ska vi göra hemgjord pizza och dricka mycket gott rött vin och troligtvis se en film. Fira att han har cyklat och njuta av varandras sällskap!


Ett litet svart paraflax

Ett stort rosa paraflax

Dessa två paraflax har jag köpt denna vecka. Så nu har jag valmöjligheten ifall jag vill ha stort eller litet, det lilla går som du säkert förstår, att ha i handväskan. Det stora är som du säkert förstår, ett "käpp" - paraflax. Jag är nöjd att jag köpte dessa två, och jag älskar färgen på det stora! Rosa! 

Inga kommentarer: