fredag 3 augusti 2012

Brumma omkring på vägarna

Igår kväll gjorde jag inte så mycket, såg på Kyle XY och lagade middag till mig själv. Det blev lax och bulgur med romsås. Åh så gott!

Idag ska jag iväg på möte, sen tänkte jag dra vidare mot Ica Maxi och sen ner till systembolaget. Jag ska nämligen grilla och dricka gott tillsammans med grannarna ikväll. Så då behövs det köpas lite smått och gott. Sen så kommer ju min älskling hem på söndag eller måndag så jag behöver handla hem lite god mat till oss. Ja just jävlar, jag ska även tanka bilen idag. Oh vad jag älskar att tanka! eller inte. Fy fan, det är bland det värsta som finns. Men men, vad gör man inte för att få brumma omkring på vägarna.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att min älskling kommer att kunna ringa mig idag. För, det är ju fredag och han sa sist när vi pratade med varandra att han skulle försöka ringa idag. Så... jag hoppas att jag kommer att få höra hans röst idag!

Nu ska jag ta min andra kopp kaffe för idag, återkommer när du minst anar det!

Dag 6 som jag är ensam hemma.

Inga kommentarer: