lördag 4 augusti 2012

En GLAD nyhet



Detta hittade jag i tidningen idag


Jag sitter för tillfället ute och ser ut över detta vackra!

Min älskling ringde igår, precis när vi skulle till att äta så jag frågade ifall han kunde ringa senare. Vilket han gjorde. Andra gången han ringde så regnade det och åskade där han var. Så det var jätte dålig mottagning, så att det bröts nästan hela tiden tyvärr. Men vi hann i alla fall säga några ord till varandra och fick ett bra avslut på vårt samtal. Jag fick höra en glad nyhet! Att han kommer hem i morgon och inte på måndag. Utan i morgon! Grymt! Så idag ska jag städa lite, göra det fint och hemtrevligt inför att han ska komma hem. Det ligger för tillfället en stor hög med kläder i sovrummet, som är mina. Sen är det lite disk på diskbänken. Tur att vi har diskmaskin!

Nu ska jag fortsätta att njuta över vår vackra tomt!

Dag 7 som jag är ensam hemma.

Inga kommentarer: