torsdag 2 augusti 2012

Ooops

Igår kväll började jag se Kyle XY säsong 2. Jag såg väl sisådär 6 avsnitt. Sen somnade jag, och klockan blev väl en del. Runt 01. Sen idag vaknade jag 14.00, ooops! Men det gör ingenting... jag är ju ledig och ensam hemma, så jag bestämmer vad jag gör och hur länge jag får sova. Men jag måste erkänna att jag fick lite smått panik då jag såg att klockan var mycket. Men men... sånt händer.

Och jag veeet... jag har inte lagt upp några foton på ett tag, jag tycker själv att det är tråkigt, men jag ska bli bättre på det. Men för tillfället har jag inte så mycket att fota, därför att det händer inte så mycket för tillfället om dagarna som är värt att fota. Men som sagt, jag ska bättra mig.

Kyle XY är fanemig en grym serie! Tack kära syster för tipset! Men jag måste erkänna att säsong 1 var ganska seg, det hände inte så himla mycket, men det var väl meningen att man mest skulle lära känna personerna som är med. Men i säsong 2 börjar det hända en del saker, och jag måste erkänna att en del saker som händer gör att Sanna blir liiite rädd. Men det är lugnt, det klarar jag av. (Tror jag) :p ;)

Jag ser här att jag har glömt att berätta... min älskling ringde i tisdags kväll. Det kändes så BRA att höra hans röst. Han skulle försöka att ringa igen i morgon (fredag) ifall det finns mottagning där de är då. Jag hoppas innerligt att det kommer att finnas mottagning! I miss him!

Dag 5 som jag är ensam hemma.

Inga kommentarer: