lördag 30 maj 2009

Helt sjukt, en älg!!

En helt sjukt galen kväll igår! Jag åkte till Gabriella på kvällen och sedan åkte vi till lägenheten så att jag kunde snygga till mig. Sedan åkte vi till Sanna en sväng, sen fick jag en strålande idé bara sådär... att vi går på Etage! Bella tyckte att det var en strålande idé. Så vi åkte och lämnade bilen och då, tro det eller ej, det sprang en älg högst uppe på svärdsjöbacken, sprang sedan vidare mot BUP och in i stadsparken. Helt sjukt med en älg mitt i stan! Stackars älg. Bella ringde 112 och hon blev kopplad till polisen. De sa: "Han kanske skulle på krogen." Fyfan, det var en älg! De trodde inte på Bella, fyfan för dem! Vi fick en upplevelse i alla fall, fast först blev vi nog lite förvånade men sedan förstod vi att det var på riktigt. Helt galet sjukt!

Etage blev det och det var riktigt roligt! Tack Bella... du är fantastisk! <3 Bo <3 Bosse = alltid.

Nu är det snart min födelsedag... bara 21 dagar kvar!

Önskelista:
~ Klipp/färgning hos frisör.
~ Pengar.
~ Svart/vitt badrumsdrapperi.
~ Svart badrumsmatta.
~ Galgar.
~ Ett varmt täcke, kuddar.
~ Ett liv.
~ ... sedan får ni ha fantasi!

Inga kommentarer: