torsdag 28 maj 2009

23 dagar

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.









23.
24.

26.
27.

Klicka på bilderna för större format.

Förklaringar:
1: a bilden är på Isa och Sture. Min älsklingar.
2: a bilden är på Karin Larsson. Vi var på invigningen av denna grej, vad det nu än är... därför att Arto har varit med och gjort den.
3: e bilden -insidan.
4: e bilden -insidan + jag.
5: e bilden är på Birgitta, vi tog en promenad med Isa i vassen, eller vad det var. Roligt var det i alla fall.
6: e bilden är på Arto och mig. Där ser du Arto när han är normal och seriös.
7: e bilden är en väldigt fundersam Sanna.
8: e bilden är på Arto och mig, i väntan på maten.
9: e bilden är på Birgitta. Jag tycker att hon ser väldigt rolig ut på kortet!
10: e bilden är på Birgitta. Sött.
11: e bilden är på de tre "konstnärer" som anlände till "festen". De ser helt sjuka ut, vi skrattade tyst åt deras utseende. Jag förstår inte hur man kan gå omkring och se ut sådär. Helt sjukt!
12: e bilden är på mig.
13: e - 22: a bilden är på blommor jag tog 26 maj, 2009.
23: e - sista bilden är tagna i lilla hopptornet, jag åkte dit på kvällen den 27: e maj, 2009. Jag gillar dem. Fast jävlar vad det började regna!
23: e, 24: e och 26: e bilderna är mina favoriter, om du vill veta! :)

23 dagar kvar till jag fyller 19 år!

Inga kommentarer: