måndag 4 maj 2009

Ingen rubrik



Jag har haft fantastiska dagar från i torsdags (30 april) tillsammans med Birgitta och Arto. Helt underbart! Jag har kört bil den mesta tiden... eller inte hela tiden men en del. I söndags (3 maj) kom Gabriella, hennes mamma och Sanna till Sundborn och vi fikade på Carl Larsson gården, det var riktigt mysigt!

1: a bilden) Jag var till posten idag och hämtade mitt körkort! Yes.
2: a bilden) Jag åkte även till hoppbackarna och satt där en stund... tänkte och rensade huvudet. Undra om det fungerade? Hoppbackarna är den bästa platsen på hela jorden!
3: e bilden) På fredagen (1 maj) skulle Arto cykla till grannen och då kom han på att Isa kunde sitta i cykelkorgen så att hon slapp springa. Han är rolig Arto!

Jag känner mig som en robot, vad ska jag göra? :/ Hur ska jag bete mig... ?

Inga kommentarer: