måndag 11 maj 2009

Övertrötthet är den bästa drogen





Nu var det sådär länge sedan ni fick en riktig uppdatering.

1: a bilden är tagen söndag 10 maj. Jag och Birgitta åkte till Lisa... det var mysigt. Jag kan känna mig riktigt stor då... att jag gör någon nytta för en gångs skull. Theo <3
2: a bilden är på Mysan och hennes tre nyfödda kattungar. (Natten mellan 6-7 maj 2009)
3: e bilden är på mina två sista utdragna visdomständer. Nu är de borta alla fyra! Yes.
4: e och 5: e bilden ligger det en liten historia bakom. Det var såhär... i onsdags 6: e maj åkte jag och två vänner till Avesta därför att de skulle titta på en katt som de ska hämta i juni. När jag kom tillbaka till Falun där på onsdagen, runt 22.30. Då fick jag för mig att knacka på Marielles fönster för jag såg att det lyste där. Hon öppnade jag och hoppade in. Jag blev kvar där... vi pratade och pratade... skrattade och hade så himla roligt! Vi blev hungriga och tog oss en macka. Klockan blev 00.00, klockan blev 01.00, klockan blev 02.00... osv. Sedan helt plötsligt var klockan 05.00. Då hoppade jag ut genom fönstret och den busade vi lite med de andra i huset... så roligt hade vi! Övertrötthet är den bästa drogen! Tycker om dig Marielle!

Inga kommentarer: