söndag 17 maj 2009

Jag önskar jag visste



1: a bilden är tagen 13 maj. Det är på Mysan och hennes två kattungar. Den tredje dog, inavel tror vi. Fast vi vet inte säkert. Tragiskt men sant. Hoppas de andra två överlever och blir fina katter.
2: a bilden har Linus tagit. (14 maj) Jag och Lisa åkte och lämnade Linus hos din pappa. Eller vi åkte halva vägen sedan kom Linus pappa och mötte oss. Det var en fin åkrut. Jag körde vilket var underbar, då kunde jag faktiskt känna mig riktigt lycklig och glad. En härlig med läskigt känsla dock. Önskar att den kunde hålla i sig jämt... men men. Den dagen kommer väl, kanske.
3: e bilden är tagen 16 maj. Innan min utgång. Tack vännen för en helt fantastisk kväll, snart blir det en repris på det... Puss på dig, jag tycker om dig mycket <3

Hur ser mitt liv ut... jo det är snurrigt. Jag vet varken ut eller in. Varför sker det nu? -Ingen aning överhuvudtaget. Jag önskar att jag visste.

34 dagar kvar till jag fyller 19 år!

Inga kommentarer: