fredag 25 mars 2011

Brumm, brumm

Idag vaknade jag vid elva någonting .. gick upp och traskade omkring lite, kände in lägenheten. Gick sedan och väckte min älskling. Vi satt och drack kaffe i solen på uteplatsen. Sedan satte jag mig i bilen och brummade till Sundborn och drack en kopp kaffe med Birgitta, efter en tid där så brummade jag vidare till Norslund och fixade lite grejer, sedan vidare till min älskling. När jag kom fram så hade han fixat ihop tv-möbeln och börjat packa upp kartongerna som står o köket. Nu börjar det likna något. Sovrummet är så gott som klart .. lite smått kvar bara. Nu har älsklingen gått till jobbet för att jobba hela natten lång och jag sitter här .. ensam, en fredagskväll. Ganska mysigt faktiskt ..

Ordspråk för dagen : Vi har alltid nog med tid om vi använder den rätt.

Inga kommentarer: