lördag 5 mars 2011

Melodifestivalen 2011 : Andra chansen

Nu har jag rensat klart garderoben, det blev en sopsäck med kläder som jag ska ta med mig till min lägenhet. Dock så vet jag inte vart jag ska få plats med dessa kläder ... det låter som om att jag måste ta och göra en rensning av kläder i mina garderober i min lägenhet också. Lät väldigt jobbigt, men jag är säker på att resultatet kommer att bli mycket bra.

Ikväll är det melodifestivalen : andra chansen. Det är ett måste att se. Tyvärr så kan jag inte säga vilka jag tycker ska gå vidare till final... för det vet jag inte. Gillar inte någon sådär speciellt mycket. Det visar sig vilka två som går vidare till final. Jag tycker fortfarande att Nicke Borg är bäst i hela melodifestivalen. Jag håller på honom i finalen.

Inga kommentarer: