måndag 28 mars 2011

En jäävla rolig och speciell natt

Jösses vilken natt, en jävla rolig och speciell natt faktiskt. Min älskling jobbade natt, Marielle sov här .. eller sov och sov, vi var vakna ... flummade omkring här i lägenheten hela natten lång. Fram till klockan var 04.30 då vi beslutade oss för att sova. Dock så kunde jag inte somna fören klockan var 06.30. Jag hann småprata lite med min älskling i alla fall som kom hem 06.00. Det var lite mysigt. Vaknade klockan 09.00 av att solen lyser in i sovrummet och rakt på mitt ansikte. Då kände jag att det var kört med sömn, för jag skulle egentligen ha gått upp klockan 11.00, så som sagt, ingen idé att somna om. För det skulle ändå inte gå.
Nu sitter jag här och väntar på att Marielle ska vakna så jag får lite sällskap. Älsklingen får sova någon timme innan jag väcker honom .. han har tur han.


Såna här tokiga grejer händer då och då i Marielles sällskap .. mycket nöje!

Inga kommentarer: