torsdag 24 mars 2011

Lite konstigt

Nu har min älskling flyttat ur sin gamla lägenhet in i den nya. Känns lite konstigt. Men jag tror att det kommer att bli bra när allt är fixat i den nya. Nu står alla saker huller om buller, enbart säng som är fixad. Han jobbar natt nu, så jag får sova första natten ensam. Känns lite konstigt, men men...

Dagen har bestått av att flytta grejer från älsklings gamla till nya lägenhet. Vi har hållit på hela dagen. Jag har dock inte hjälpt till eftersom att jag är sjuk. Jag har helt enkelt inte orkat. Så det har blivit mest att sitta i bilen hela dagen för mig. Väldigt tråkigt om jag ska vara ärlig. Marielle kikade förbi en sväng medans Jonas bar grejer, vilket var väldigt roligt för min del, tiden gick liksom lite fortare då.

Jag är fortfarande sjuk. Dock inte sängliggande som jag var igår. Men jag är sjuk. Tät i näsan, feber till och från, ont o kroppen osv. Dock börjar jag få hosta, som jag hatar. Jag ska nog ta och åka till Norslund här någon dag och hämta mitt mollipect, känns som om jag behöver det så jag inte får världens hosta. Som sagt, inte trevligt.

Inga kommentarer: